על תהליך היצירה, מאחורי הקלעים של שמלת לולה

שמלת לולה – המחשבה על הדגם נולדה מתוך הרצון לקחת את שני העולמות שאני כל כך אוהבת, העולם הגברי והמחויט שממנו נבראו פריטים אייקונים כמו החולצה הלבנה המכופתרת לצד הרוך והנשיות מעולמנו שלנו, הנשים, ולשלבם יחד לפריט שהוא רב גוני וורסטילי, היכול להילבש כחולצה מכופתרת רפויה ומשוחררת, מעל מכנסיים קצרים או ג'ינס למראה על זמני שאני תמיד אוהבת, או כשמלה מדגישת מותן למראה מוקפד יותר ואסוף, אך עדיין נעים ונינוח.

בתהליך העיצוב אחד הדגשים שהכי חשובים לי הוא האופן בו הבגד יהיה מונח על הגוף והחומר ממנו הוא יהיה מיוצר, בגד צריך להילבש, והרבה, ועל מנת לאפשר  זאת חשוב לי שהפריטים יהיו נעימים למגע, מבדים נושמים ואיכותיים, ובגזרות שלאורך השנים למדתי להגדיר כ"קרובות  לגוף" כלומר עוטפות את הגוף בצורה נעימה ומלטפת אך לעולם אינן חונקות אותו או מייצרות תחושת חוסר נוחות, חשוב לי  שמי שלובשת את הפריטים שלי, ואותי, תרגיש נפלא עם עצמה, ותוכל להביא את עצמה לידי ביטוי דרך הפריטים עצמם. 

הדגם שעיצבתי, שעוצב כטייק אוף על החולצה הגברית הקלאסית רק עם טוויסט נשי וסופר מחמיא, הוא חלק מהדנא של  המותג מיומו הראשון, לאורך השנים תמיד הקפדתי שיהיו לי חולצות מכופתרות על שלל סוגיהן בחנות, זהו פריט אייקוני שמבחינתי הוא תמיד רלוונטי ונטול כל עונה, טרנד או זמן, וזהו בלי ספק אחד הפריטים שאני הכי אוהבת לעצב ולפתח.

החולצה המכופתרת, או במקרה הזה שמלת החולצה שעיצבתי טומנת בחובה שיק על זמני שמזגזג על הרצף המגדרי ומכיל בתוכו את תמצית הסטייל והרוח של המותג. השמלה עשויה מבד טנסיל כותנה דק ונעים ורך למגע, בצבעוניות של תכלת  שמיים וורוד אפרסק שעושים שמח ונעים בלב.


You may also like

הצג הכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post