על מוזיקה והשראות

אחד העולמות המתקיימים בתוכי בצורה הכי יומיומית ובסיסית הוא המוזיקה, גדלתי בבית שמוזיקה הייתה הדבר המרכזי והבולט בו יותר מכל, תמיד שם, כמעט כמו בן משפחה נוסף, שונה ומגוונת ומלאת רבדים וניגודים, ותמיד תמיד ברקע.

עם השנים הלכה והתנגנה בתוכי בכל רגע נתון מנגינה, הנמצאת בתוכי ומשתנה בהתאם למצבי הרוח, רגעים מסוימים ביום ולמחשבה או זיכרון שפתאום עולים ומשנים את הניגון.

היצירה שלי תמיד מחוברת למוזיקה ובמיוחד לעשורים של שנות ה 70-80-90 ולזמרות פורצות דרך ואייקוניות דוגמת אנני לנוקס, פטי סמית' וגרייס ג'ונס, שמעבר להיותן יוצרות בחסד גם הכניסו אל תוך המוזיקה חותמת אישית של סטייל אנדרוגיני שמזגזג על הרצף המגדרי וגרם לי להימשך אליו מאז ומתמיד, טששוט גבולות המגדר והשילוב של שני העולמות קרוב לליבי ונמצא שם תמיד במהלך היצירה וכחלק בלתי נפרד מהדנא של המותג ושלי.  

בתהליך העבודה בסטודיו, מוזיקה היא תמיד חלק בלתי נפרד מרעשי הרקע, כל קולקציה מתחילה במנגינה, לפעמים בשיר ובמילים ולפעמים בדמות עצמה שמביאה איתה השראה וסוחפת אותי לצלול לתוכה עמוק פנימה, ללמוד ולחקור אותה ולתת לעולמה הפנימי להתערבב בעולמי שלי,

ליצירה יש פנים והשראות רבות כל כך ועבורי המוזיקה היא אלמנט מרכזי וחשוב בחיים שלי, שהולך ומתערבב באופן יומיומי עם תהליך היצירה והעבודה שלי, עד שהם נהפכים ליחידה אחת, שלמה ומגובשת.


You may also like

הצג הכל
Example blog post
Example blog post
Example blog post